Beskriv ditt ärende

Din åsikt är viktig. Om du upptäcker att en produkt inte lever upp till dina förväntningar är det viktigt att du berättar det för oss. Det är en förutsättning i vårt arbete att alltid leverera produkter av bästa kvalitet och smak. Gör en reklamation genom att fylla i formuläret nedan.

Vilken produkt gäller ditt ärende?

EAN-numret är den 13-siffriga kod som står under streckkoden på förpackningen
Hur många förpackningar gäller ditt ärende?
Bäst före:
Packdag:

Vad är fel?

Spara produkten i kyl/frys tills dess att ärendet anses vara avslutat.


För att vi ska kunna göra en grundlig och noggrann undersökning av din reklamation, behöver vi så utförlig information av dig som möjligt. Om du har hittat ett främmande föremål i din produkt, vill vi ha möjlighet att undersöka detta närmare. Beskriv föremålet så noggrant du kan och spara det till dess att vi hör av oss.

Dina kontaktuppgifter